Wednesday 5 March 2014

Best Action shows for 2013

#5 е на нивото на неща от типа на VVV и SnK, но печели заради личните ми предпочитания. Подредбата на #4, #3 и #2 е на същия принцип, иначе са горе-долу на едно ниво (едно ниво над #5).


#5 Sasami-san@Ganbaranai
Накъсани и кратки екшън сцени, без някаква дълга и сложна хореография, но за сметка на това много на брой, разпръснати из цялото аниме и всяка една от тях радва. Със сигурност бие Гаргантия, след като Гаргантия имаше само два епизода с какъвто и да е екшън. Че то само Кагами ми е достатъчна, че да обявя анимето за такова с добър екшън, начинът по който тя се бие е просто толкова красив <3

#4 Gundam Build Fighters
Без ни най-малко съмнение най-добрата 2D анимация на битки за последните 1-2 години.

#3 Yozakura Quarters: Hana no Uta
Без съмнение най-доброто озвучаване на битки за последните една-две години. А, и Ryouichimo. Този човек ако продължава в същият дух, ще ми стане любимият директор. Вече е от любимите ми аниматори, все пак. Слагам го над Гънпла най-вече защото беше по-"традиционен" екшън, докато Гънпла е спортно аниме извън битките.

#2 Senki Zesshou Symphogear G
След като първият сезон бе страхотен и страхотно успешен, Satelight получиха добър бюджет... и го хвърлиха в битките. И си личи, че успяха. Екшънът беше много и върховен. Плакал съм от радост на някои от сраженията.

#1 Ginga Kikoutai Majestic Prince
MJP е толкова над останалите претенденти, че даже не съм сигурен дали има смисъл да се коментира. Страхотна 3D анимация на битките, страхотни детайлни и дълги хореографии, голям фокус върху битките, плот, поддържащ напрежението, какво повече би могъл да иска който и да е? Огромното количество екшън от типа "чиста радост за окото" определено дава заслужено на MJP първото място в тази класация.


Та толкоз.

No comments:

Post a Comment